سؤالات متداول:
در چه ساعاتی میتوان خرید انجام داد؟
ثبت سفارش در پنل فروش کسری پلاس در 7 روز هفته و 24 ساعته امکانپذیر است.
نحوه پرداخت به چه صورت است؟
شما به 3 روش میتوانید هزینه خرید خود را پرداخت کنید.
- پرداخت آنلاین توسط درگاه در سایت
- آپلود عکس فیش واریزی و یا مشخصات حواله واریزی
- کیف پول خود
در صفحه شیوه پرداخت در این مورد بیشتر توضیح داده ایم.
مرجوعی کالا در صورت پشیمانی از خرید به چه صورت است؟ (به دلیل نوسانان قیمت)
امکان مرجوعی بعد از خرید بهصورت آنلاین امکانپذیر نیست. به دلیل تسریع در ارسال و نوسانات قیمتی حداکثر ظرف یک ساعت بعد از ثبت خرید و بهصورت تلفنی امکان لغو سفارش امکانپذیر است .
نحوه ارسال کالا به چه روشی است؟
آدرسهای استان تهران توسط پیک کسری پلاس و آدرسهای خارج از تهران توسط شرکت های پست، ماهکس و تیپاکس انجام میشود.
محدودیتی در خرید وجود دارد؟
خیر، هیچگونه محدودیتی برای سفارش وجود ندارد.
مدتزمان ارسال به چه صورت است؟
در هنگام خرید زمان ارسال کالا به شما نمایش داده میشود.
درصورتیکه کالای ارسالی مشکلی داشته باشد، نحوه مرجوعی به چه صورت است؟
تماماً مطابق با قوانین و مقررات سایت کسری پلاس به کالاهای دارای مشکل رسیدگی میشود.
مالیات خرید به عهده چه کسی است؟
رقم مالیات بهصورت مشخص در فاکتور قید میشود و بر عهده خریدار است. (مطابق مفاد قانونی)
امکان فروش حضوری محصولات وجود دارد؟
فروش کالا توسط کسری پلاس فقط بهصورت آنلاین و غیرحضوری بوده و کاربران میتوانند با ثبتنام در سایت، کالای موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنند. البته علاوه بر سایت، ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی نیز امکانپذیر است.
چگونه میتوانم از موجود شدن کالاها باخبر شوم؟
در صورت ناموجود بودن محصول موردنظر، گزینه زنگوله را روشن کنید تا بهمحض موجود شدن به شما اطلاعرسانی شود.
چه مدارکی جهت ثبتنام در سایت کسری پلاس موردنیاز است؟
فروشگاه حقیقی: مشخصات فردی، شماره کارت، شماره شبا، شماره کسب، آپلود کارت ملی، آپلود جواز کسب
فروشگاه حقوقی: مشخصات فردی، نام شرکت، شناسه ملی، شماره کارت، شماره شبا، کد اقتصادی، شناسه ثبت، گواهی ارزشافزوده، اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی هیئتمدیره
در صفحه نحوه ثبت نام در این مورد بیشتر توضیح داده شده است.